STOIXIMAN.GR

STOIXIMAN.GR

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Οι δηλώσεις του Ραγκέλοφ στη «Metrosport»

«Έφτασα στην επίθεση, έβαλα πλάτη στον αντίπαλο, έκανα την προσποίηση και έμεινα μόνος με τον τερματοφύλακα. Ημουν ήρεμος. Δεν σκεφτόμουν τίποτα άλλο πέρα από το γκολ. Το πίστευα. Θέλει καθαρό μυαλό. Είναι εκπληκτικό συναίσθημα να σκοράρεις, ειδικά όταν μόλις μπαίνεις στο γήπεδο και σε ένα τέτοιο παιχνίδι, όπως αυτό με τον Αρη»,
δηλώνει στη «Metrosport» ο Ρανγκέλοφ.

«Ποιος δεν θέλει να παίζει;»
Τόσο στο ματς του Κυπέλλου, όσο και στα παιχνίδια του Πρωταθλήματος ο Ρανγκέλοφ ήρθε από τον πάγκο. «Είμαι σίγουρα χαρούμενος για το γκολ. Αλλωστε, ποιος δεν θέλει να παίζει; Αυτός είναι ο στόχος μου. Θέλω να παίζω περισσότερο, να βοηθήσω, να έχω κι άλλα παιχνίδια. Περιμένω τις ευκαιρίες μου», επισημαίνει χαρακτηριστικά.

«Κι άλλα γκολ»
Ο ίδιος αγωνίζεται ως δεξί εξτρέμ, αλλά και ως επιθετικός. «Μου αρέσει να αγωνίζομαι κυρίως στην επίθεση. Με δυο επιθετικούς. Ελπίζω, να σκοράρω κι άλλο, να έρθουν κι άλλα γκολ. Αυτή είναι η δουλειά του κάθε επιθετικού», υποστηρίζει ο Ρανγκέλοφ, που αποτέλεσε τη «χρυσή αλλαγή» του Αμανατίδη στο «Κλεάνθης Βικελίδης» και λίγο έλειψε να δώσει ακόμη και τη νίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου